مقالات آموزشی کمپ

عاشق کمپینگ هستید؟ صندلی طرح arb را از دست ندهید!

اگر عاشق طبیعت گردی هستید و به دنبال تجربه‌ای دلنشین در طبیعت می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ صندلی‌های کمپینگ بروید. صندلی‌های کمپینگ یک گزینه عالی برای طبیعت‌ گردی به شمار می‌روند و یکی از اصلی‌ترین وسایلی که در هر سفر کمپینگ باید شما به همراه داشته باشید، محسوب می‌شوند. یکی از بهترین صندلی‌های کمپینگ، صندلی طرح arb است. این صندلی کمپینگ یکی از بهترین صندلی‌های کمپینگ موجود در ایران است که مزایای بسیار زیادی دارد. در این مقاله به معرفی ویژگی‌ها، مزایا، نکات مهم در هنگام خرید صندلی طرح arb می‌پردازیم و شما را به‌طور کامل با آن آشنا می‌کنیم.

ویژگی های صندلی طرح arb

به سایت مجیکمپ رجوع کنید

منظور از صندلی کمپینگ چیست؟

صندلی مسافرتی یا صندلی کمپینگ نوعی صندلی‌ قابل حمل و تاشو است  ک از آن به منظور استفاده در سفرهای کمپینگ، گردشگری و مسافرت‌های کوتاه مدت استفاده می‌شود. صندلی‌های کمپینگ ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که ویژگی‌هایی مانند وزن کم، قابلیت تا شدن و .. آن را در بین افراد عاشقان طبیعت بسیار محبوب کرده است. صندلی‌های مسافرتی معمولا برای استفاده در مکان‌های باز مثل ساحل، کمپینگ، پیک‌نیک‌ها و سایر فعالیت‌های خارج از منزل ساخته شده‌اند.

صندلی کمپینگ چه کاربردهایی دارد؟

شاید مطرح کردن این کاربردهای صندلی کمپینگ کمی خنده‌دار به نظر برسد و شما بگویید خب صندلی برای نشستن است چه کاربرد دیگری می‌تواند داشته باشد؟ بله کاملا حق با شماست اما صندلی کمپینگ علاوه بر نشستن کاربردهای دیگری هم دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • بسیاری از صندلی‌های کمپینگ قابلیت نگهداری وسایل مختلف را دارند، برای مثال شما می‌توانید وسایل حساس مانند کیف پول، تلفن همراه و .. خود را در جیب این صندلی‌ها قرار دهید تا آن‌ها را از گم شدن و وارد شدن آسیب در امان نگه دارید.
  • برخی از صندلی‌های کمپینگ دارای مکان‌های برای نصب سایه‌بان یا چتر است. تصور کنید که در یک روز گرم تابستانی می‌خواهید کنار ساحل استراحت کنید و کمی آفتاب بگیرید. برای نگهداری از سر و صورت خود از گزند آفتاب می‌توانید بر روی صندلی خود سایه بان یا چتر نصب کنید.
  • صندلی‌های کمپینگ بسیار کم جا هستند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را در کنار آتش و یا درون چادر قرار دهید. این صندلی‌ها آرامش را به شما هدیه می‌کنند.
  • تصور کنید که قرار است یک رویداد ورزشی در طبیعت برگذار شود، آیا می‌توان صندلی‌های سنگین را چند کیلومتر به دوش کشید؟ قطعا پاسخ خیر است. صندلی‌های کمپینگ با وزن کمی که دارند به راحتی این امکان را به شما می‌دهد که برای تماشاگران و داوران خود محیطی برای نشستن فراهم کنید.
  • ماهیگیرها از این نوع صندلی‌ها برای نشستن در ساحل یا کنار آب برای ماهیگیری استفاده می‌کنند. این صندلی‌ها معمولا دارای مقاومت به آب هستند.

انواع صندلی مسافرتی بر اساس جنس بدنه

صندلی‌های مسافرتی در انواع مختلف ساخته می‌شوند، صندلی‌های مسافرتی بر اساس جنس بدنه‌شان را می‌توان در چند گروه زیر دسته‌بندی کرد:

  1. صندلی‌های کمپینگ پلاستیکی: یکی از بهترین صندلی‌های کمپینگ موجود در بازار، صندلی‌های پلاستیکی است. صندلی‌های پلاستیکی بسیار سبک و مقرون به صرفه هستند. این صندلی‌ها از پلاستیک مقاوم و قابل بازیافت ساخته می‌شوند و طول عمر کمتری نسبت به سایر صندلی‌های کمپینگ دارند.
  2. صندلی‌های مسافرتی چوبی: صندلی‌های با بدنه چوبی از چوب‌های بسیار مقاوم تولید می‌شوند. آن‌ها دارای طراحی سنتی و بسیار زیبا هستند. این صندلی‌‌ها برای فضاهای باز به خصوص حیاط بسیار مناسب هستند و زیبایی منحصربه‌فرد آن‌ها هر چشمی را به خود خیره می‌کند.
  3. صندلی کمپینگ فلزی: این نوع از صندلی‌ها را می‌توان پرکاربردترین صندلی‌های کمپینگ موجود در بازار دانست، این صندلی‌ها به دلیل استفاده از فلز در ساختارشان بسیار مقاوم هستند و انتخاب اول بسیاری از افراد برای خرید صندلی کمپینگ هستند. از فلزهایی مانند آلومینیوم و فولاد ضد زنگ برای ساخت صندلی‌های کمپینگ فلزی استفاده می‌شود. اگر صندلی فلزی از جنس آلومینیوم باشد، وزن بسیار کمی دارد اما مقاومت آن نیز کمتر خواهد بود. صندلی‌هایی که از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند، با اینکه وزن بیشتری نسبت به صندلی‌های آلومینیومی دارند اما از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

البته صندلی‌های کمپینگ بر اساس نوع طراحی نیز دسته‌بندی می‌شوند. از جمله انواع صندلی کمپینگ بر اساس طراحی می‌توان به صندلی کمپینگ استوانه‌ای (این صندلی‌ها به شکلی جمع می‌شوند که می‌توان آن‌ها را در یک کیف استوانه‌ای حمل کرد) و صندلی کتابی (این نوع صندلی به‌ گونه‌ای طراحی می‌شود که بعد از تا کردن در جاهای باریک قابل قرار دادن است) اشاره کرد.

 

مقاله ” راهنمای انتخاب صندلی کمپ  ” را هم بخوانید.

بهترین برندهای تولید کننده صندلی کمپینگ

برندهای ایرانی و خارجی بسیار زیادی وجود دارد که در زمینه تولید و عرضه صندلی کمپینگ به بازار فعال هستند. از جمله بهترین برندهای تولید کننده صندلی کمپینگ می‌توان به توریست (Tourist)، مجیکمپ، کینگ کمپ (King Camp) و ایکیا (Ikea) اشاره کرد. هر کدام از این برندها صندلی‌های کمپینگ مختلفی مانند صندلی تاشو ساحلی، صندلی کوتاه (برای استفاده در زمین‌های شنی و ماسه‌ای)، صندلی‌های سه پایه و دو پایه تولید می‌کنند.

بهترین صندلی مجیکمپ، صندلی طرح arb

صندلی طرح arb به عنوان یک نوع صندلی ساخته ‌شده برای کمپینگ و سفرهای خارج از منزل در بازار شناخته می‌شود. صندلی طرح arb یک وسیله بسیار کارآمد و مفید است و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این صندلی آن را از سایر نمونه‌های مشابه در بازار متمایز می‌کند. صندلی طرح arb تاشو هستند، به دلیل ویژگی تاشو بودن صندلی طرح arb برای مسافرت‌های طبیعتی بسیار مناسب هستند. در ادامه بیشتر در خصوص صندلی طرح arb و ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم.

ویژگی صندلی طرح arb

صندلی طرح arb دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی است، در ادامه به برخی از مهمترین ویزگی‌های صندلی طرح arb اشاره شده است:

  • قابلیت تا شدن

تاشو بودن صندلی‌های کمپینگ امکان حمل ‌و نقل آسان را برای شما فراهم می‌کند. صندلی طرح arb به راحتی در کوله پشتی یا خودروی شما جا می‌شوند و شما را از دغدغه حمل صندلی‌های سنگین و بزرگ خارج می‌کنند. این مزیت به شما امکان می‌دهد تا در هر مکانی که دلتان بخواهد، استراحت کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

  • راحتی و پشتیبانی از کمر

راحتی و پشتیبانی از کمر یکی از ویژگی‌های مهم صندلی طرح arb است. این صندلی‌ها با پشتی و کمری‌های مرتب و ارائه دهنده پشتیبانی مناسب برای بدن شما هستند. این ویژگی‌ها در ایجاد تجربه‌ی راحت و لذت ‌بخشی از کمپینگ بسیار مهم هستند.

  • وزن سبک

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که صندلی‌های کمپینگ باید داشته باشند، وزن سبک است. یک صندلی کمپینگ خوب باید سبک باشد تا حمل و نقل آن آسان باشد. صندلی طرح arb تقریبا سبک وزن هستند و شما می‌توانید به راحتی آن را در سفرهای کمپینگ خود حمل کنید، صندلی طرح arb تنها شش کیلوگرم وزن دارد.

  • دوام بالا

یکی از ویژگی‌های مهم صندلی طرح arb مقاومت بالا و تحمل وزن زیاد است. صندلی طرح arb از پروفیل‌های صنعتی و آلومینیومی ساخته شده‌اند و توانایی تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارند.

  • اندازه مناسب

اندازه مناسب یکی از ویژگی‌های مهم صندلی‌های کمپینگ است. صندلی طرح arb در ابعاد مناسبی ساخته می‌شد. ابعاد نشیمنگاه صندلی طرح arb 50*60 سانتی‌متر است و ابعاد تکیه گاه صندلی طرح arb برابر با 55*50 سانتی‌متر است.

  • قیمت مناسب

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب و خرید هر محصولی قیمت آن است و به‌ طبع صندلی کمپینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. صندلی طرح arb در کیفیت بسیار بالا ساخته می‌شود و خوشبختانه قیمت آن به گونه‌ای است که هر شخصی با هر سطح درآمدی می‌تواند از این صندلی‌ها برای خود تهیه کند.

  • پایداری و ثبات بالا

یک صندلی خوب باید پایداری بسیار مناسبی داشته باشد، صندلی طرح arb پایداری مناسبی دارد و از افتادن کاربر جلوگیری می‌کند.

صندلی تاشو طرح ARB Touring

  • پارچه با کیفیت

اگر برنامه دارید در محیط‌های بیرونی باشید، صندلی باید از موادی ساخته شده باشد که در برابر باران و آفتاب مقاوم باشد. پارچه صندلی طرح arb از جنس جو دون واترپروف است، این پارچه کاملا ضد آب است و در برابر عوامل جوی مختلف نیز مقاومت بسیار قابل قبولی دارد.

  • تنوع رنگ و طراحی

صندلی طرح arb در رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و شما بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید.

در بالا به برخی از مهمترین ویژگی‌های صندلی طرح arb اشاره شد. در هنگام خرید صندلی طرح arb باید به نکات بسیار زیادی توجه داشت که در ادامه لیستی از نکات مهم در هنگام خرید صندلی طرح arb برای شما جمع‌آوری شده است.

در هنگام خرید صندلی طرح arb کمپینگ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

خرید صندلی طرح arb نیازمند رعایت نکته‌های بسیار زیادی است، در ادامه به برخی از مهمترین نکات در هنگام خرید صندلی طرح arb اشاره شده است:

صندلی تاشو طرح ARB Touring

  1. تاشو بودن صندلی طرح arb یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید است.
  2. انتخاب صندلی با پشتی و کمری مناسب برای پشت و کمر شما اهمیت دارد. این ویژگی‌ها تجربه نشستن را راحت و لذت‌بخش می‌کنند.
  3. صندلی باید سبک باشد تا حمل و نقل آن آسان باشد. اما همزمان باید دارای ظرفیت وزنی مناسب برای شما باشد.
  4. مواد مقاوم مانند آلومینیوم یا فولاد برای ساخت صندلی بهترین گزینه‌ها هستند. این مواد در برابر زنگ زدگی و فشار مقاوم هستند.
  5. اندازه و وزن صندلی نیز مهم است. اطمینان حاصل کنید که اندازه صندلی مناسب برای مکان‌های مختلف است و به راحتی جا می‌شود.
  6. قیمت صندلی باید با بودجه شما مناسب باشد. انتخاب مدلی با تعادل مناسب بین قیمت و ویژگی‌ها مهم است.
  7. برخی از صندلی‌های کمپینگ دارای جیب‌ها و حامل‌ها برای نگهداری اشیاء مانند نیازمندی‌ها، آب‌ میوه، موبایل و .. هستند.
  8. رنگ صندلی طرح arb را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.
  9. در هنگام خرید صندلی طرح arb به برند مجیکمپ توجه داشته باشید. بسیاری از افراد هستند که ادعا دارند صندلی آن‌ها از برند مجیکمپ است، اما شما تا با چشم‌های خود برند مجیکمپ را ندیده‌اید باور نکنید.

با توجه به این نکات، می‌توانید صندلی کمپینگ یا صندلی طرح arb مناسبی انتخاب کرده و کمپینگ خود را لذت‌بخش‌تر کنید.

از کجا صندلی تاشو arb را خریداری کنیم؟

شما می‌توانید صندلی تاشو طرح arb را از روش‌های زیر خریداری کنید:

  • فروشگاه‌های اینترنتی:

در سال‌های اخیر خرید اینترنتی به یکی از اصلی‌ترین روش‌های خرید تبدیل شده است. فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارد که در زمینه فروش این مدل صندلی مشغول فعالیت هستند و شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. در هنگام خرید اینترنتی به نکات مهمی مانند نظر کاربران، کیفیت عکس‌های گرفته شده و پشتیبانی سایت توجه کنید تا مشکلی برای شما به‌وجود نیاید.

  • خرده فروشی:

بسیاری از خرده فروشی‌ها به ویژه خرده فروشی‌هایی که در نزدیکی ساحل‌ها قرار دارند، صندلی کمپینگ می‌فروشند. شما می‌توانید به‌طور مستقیم از این خرده فروشی‌ها صندلی کمپینگ خریداری کنید.

مقاله ” خرید تخت تاشو” را هم بخوانید.

سخن پایانی:

در هنگام طبیعت گردی یکی از مهمترین مشکلات پیدا کردن جای برای نشستن است به ویژه اگر زمین کمی گل آلود یا سرد باشد. صندلی طرح arb یکی از وسایل کاربردی برای انجام طبیعت‌ گردی و کمپینگ است که می‌تواند لذت خوردن یک لیوان چای در طبیعت را برای شما چندین برابر کند. این محصول در کنار مقاومت و کیفیت بسیار بالایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخودار است و شما با هر سطح درآمدی می‌توانید آن را خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید