مقالات آموزشی کمپ

انتخاب امن ترین تخت تاشو سفری برای طبیعت گردی

تخت تاشو سفری مجیکمپ

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به کمپینگ، گشت و گذار در طبیعت و آفرود دارید، همواره باید برخی ابزار‌های ضروری را همراه خود داشته باشید. برخی از این ابزار‌ها نقش‌هایی حیاتی را در طول مسیر برای افراد ایفا خواهند کرد. یکی از مهم‌ترین این لوازم تخت تاشو سفری است.

این تخت سفری یک نوع تخت خواب قابل حمل و جمع شدن است. از این رو می‌توانید آن را در سفرها و گردش‌های خارج از منزل استفاده کنید. با توجه به این نکات، تخت خواب تاشو چه مزایایی دارد؟ این نوع تخت در چه مدل‌های طراحی تولید و روانه بازار خواهد شد؟ و چگونه می‌توان بهترین تخت را انتخاب و آن را خریداری کرد؟ در ادامه به معرفی و بررسی این ابزارآلات می‌پردازیم.

مزایای تخت تاشو سفری چیست؟

همانطور که بیان کردیم، تخت خواب سفری یکی از ابزار‌های ضروری افرادی است که به طبیعت گردی، آفرود و گشت و گذار در مناطق بکر علاقه دارند. این ابزار دارای مزایا بسیار مهمی است.

قابلیت حمل و نقل آسان

تخت سفری دارای طراحی جمع و جور بوده که در هنگام سفر به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می‌توانید آن را در ماشین، قایق، کوله پشتی و یا هر وسیله نقلیه دیگری قرار دهید و آن را با خود حمل کنید. به بیان دیگر قابلیت حمل و نقل آسان مهم‌ترین مزیت این ابزار است. چرا که سبب افزایش کارایی آن خواهد شد.

راحتی و آرامش

تخت تاشو دارای روکشی از پارچه ضخیم و نرم است که ضد تعریق بوده و سبب می‌شود که شما خوابی شیرین و دلچسب را در سفر تجربه کنید. نکته حائز اهمیت که باید به آن توجه داشته باشید این است که بعضی از تخت تاشوها همراه با تشک بادی، کیسه خواب و یا چادر مسافرتی عرضه می‌شوند که امکانات بیشتری را برای خواب راحت فراهم می‌کنند.

کاربرد چند منظوره

تخت تاشو سفری فقط برای خوابیدن نیست، بلکه برای هر فعالیتی که نیاز به یک بستر نرم و صاف خواهد داشت، می‌توانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید روی آن بنشینید و کتاب بخوانید، موسیقی گوش دهید و یا هر فعالیت دیگری که دوست دارید را انجام دهید.

زیبایی و طراحی

تخت تاشو قابل حمل، دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است که می‌توانید بر اساس سلیقه خود انواع آن را انتخاب کنید. بعضی از تخت‌های تاشو همراه با میز، قفسه و یا مبل ترکیب شده‌اند که زیبایی و کارایی بیشتری به فضای شما می‌بخشند.

مقاله ” تخت سفری؛ عضو جدانشدنی ماجراجویی در طبیعت ” را نیز بخوانید!

تخت تاشو در چه مدل‌هایی طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شوند؟

شرکت‌های تولید کننده تخت‌های سفری به دلیل استقبال و کارایی فراوانی که این محصولات دارند، اقدام به تولید آن‌ها در مدل‌های مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد می‌کنند. نکته حائز اهمیت که باید به آن توجه داشته باشیم این است که چنین عملی سبب شده تا تخت‌ها پاسخ‌گو تمام نیاز‌های افراد باشند. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین انواع تخت تاشو در بازار ایران می‌پردازیم.

تخت تاشو مسافرتی قابل حمل ساده

این نوع تخت تاشو دارای چهار پایه فلزی است. توجه داشته باشید که شما می‌توانید آن را به صورت کیف جمع کنید و در جایی مناسب آن را باز کنید. این تخت سفری سبک و مقاوم است و برای سفرهای کوتاه و حتی طولانی مناسب خواهد بود.

تخت تاشو مسافرتی کولمن پک

تخت کولمن پک دارای یک ساختار یکپارچه است که می‌توانید آن را به صورت یک کوله پشتی جمع کنید. همین ویژگی سبب آسانی حمل آن شده است. این تخت تاشو سفری دارای دوام بالا و وزن کم خواهد بود. از این رو برای سفرهای طبیعت گردی مناسب است. این تخت سفری همراه با یک میز به مشتریان فروخته می‌شود که می‌توانید از آن برای فعالیت‌های مختلف مانند گذاشتن لوازم شخصی یا صرف غذا استفاده کنید.

تخت تاشو مسافرتی تاشو لوکس

این نوع تخت تاشو دارای یک ساختار فلزی است. شما می‌توانید آن را به صورت یک کیف جمع کرده و در محیط مناسب باز کنید. این تخت سفری دارای قیمت و کیفیت مناسب است. از این رو برای سفرهای شهری و روستایی مناسب خواهد بود. این محصول همراه با یک تشک بادی، یک کیسه خواب و یک چادر مسافرتی عرضه می‌شود که امکانات کاملی را برای خواب راحت فراهم می‌کند.

تخت سفری از چه قطعاتی تشکیل می‌شود؟

تخت سفری از چه قطعاتی تشکیل می‌شود؟

به دلیل وجود انواع متفاوتی از تخت‌های مسافرتی، برای تولید آن‌ها از قطعات مختلفی استفاده خواهد شد. با توجه به این نکته توصیه می‌شود این قطعات را بشناسید تا توانایی انتخاب بهترین تخت را داشته باشید.

چهار پایه فلزی

همانطور که از نام این قطعه پیدا است، چهار پایه از آهن یا آلومینیوم ساخته شده می‌شود. از آن برای حمایت از سطح رویه تخت تاشو استفاده خواهد شد. این پایه‌ها قابلیت جمع شدن به صورت کیف یا کوله پشتی را دارند و برای حمل و نقل آسان طراحی شده‌اند.

سطح رویه تخت تاشو سفری

این قطعه از پارچه ضخیم و نرم از جنس پلیستر یا کتان ساخته خواهد شد. این ابزار برای راحتی و آرامش در خواب مسافران طراحی شده است. پارچه به کار رفته در تخت تاشو ضد تعریق و ضد آب بوده و به آسانی قابل شستشو و تعویض خواهد بود.

تشک بادی، کیسه خواب و چادر مسافرتی

اغلب این قطعات از جنس پلاستیک یا پلی‌استر ساخته خواهند شد. آن‌ها برای افزایش راحتی و گرمایی در خواب مسافران طراحی شده‌اند. این قطعات قابلیت بادگیری و تخلیه هوا را دارند و برای حمل و نقل آسان جمع شونده هستند.

چگونه بهترین تخت خواب تاشو مسافرتی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین تخت خواب تاشو باید به نکات مهمی توجه داشت. اگر این نکات را به خوبی یاد داشته باشید، به راحتی قادر به انتخاب و خریداری تخت خوابی مناسب با شرایط خود خواهید بود.

هدف و کاربرد تخت

شما باید بدانید که قصد دارید تخت تاشو را در کجا و چگونه استفاده کنید. آیا می‌خواهید آن را در خانه یا در سفرها و گردش‌ها بکار ببرید؟ آیا می‌خواهید آن را به صورت مداوم یا موقت استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید آن را در فضای باز یا بسته قرار دهید؟ این سوالات به شما کمک می‌کنند که نوع و مدل مناسب تخت تاشو را انتخاب کنید. توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید تخت، حتما به این سوالات پاسخ دهید.

ابعاد و وزن تخت

شما باید تختی را انتخاب کنید که با فضای مورد نظر شما هماهنگ باشد. اگر می‌خواهید تخت تاشو سفری را در ماشین یا کوله پشتی حمل کنید، باید سبک و جمع و جور طراحی شود. اگر می‌خواهید محصول را در اتاق یا بالکن قرار دهید، باید با اندازه و دکوراسیون آن مطابقت داشته باشد. همچنین باید ابزاری را انتخاب نمایید که با قد و وزن شما در تناسب پیدا کند.

جنس و کیفیت تخت

پایه‌های تخت‌ها معمولاً از آهن یا آلومینیوم ساخته خواهند شد. برای جلوگیری از زنگ زدن یا ایجاد خط و خش روی پایه‌ها بهتر است از پوششی مناسب بهره ببرند. روکش این محصولات معمولاً از پارچه‌های ضخیم و نرم از جنس پلیستر یا کتان هستند که از فناوری ضد آب و ضد تعریق بهرمند خواهند بود. همچنین توصیه می‌شود تخت تاشویی را انتخاب کنید که دارای تشک راحت و کیفیت بالا باشد. تشک تخت می‌تواند میان جنس فوم معمولی یا فوم حافظه‌دار انتخاب شود.

قیمت و برند تخت

قیمت تخت تاشو مسافرتی بستگی به اندازه، جنس، کیفیت و برند آن دارد. توصیه می‌شود این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. با انجام این عمل دیگر نیازی به نگرانی بابت اصالت و کارکرد درست ابزار‌ها نیست.

خرید بهترین تخت تاشوی مسافرتی

شما می‌توانید برای انتخاب و خرید تخت تاشو سفری به سایت مجیکمپ مراجعه کنید. مجیکمپ دارای آرشیوی عظیم از ابزار‌های آفرودی، کمپینگ و گشت و گذار در طبیعت است. این به آن معنی خواهد بود که شما می‌توانید ضمن بررسی و مقایسه محصولات، بهترین ابزار را انتخاب کرده و آن را به سادگی چند کلیک خریداری کنید.

نکته حائز اهمیت که باید به آن توجه داشته باشید این است که مجیکمپ همراه با کالا خریداری شده، ضمانت نامه‌ای مبنی بر اصالت و کیفیت محصولات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. با توجه به این نکته نگرانی برای خریداران باقی نخواهند ماند. همچنین اگر خرید شما بیشتر از چهار میلیون تومان است شما می‌توانید از سرویس پست رایگان این فروشگاه بهرمند شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید