دسته‌بندی نشده, مقالات آموزشی کمپ

سیر تا پیاز انتخاب صندلی سفری که نمی‌دانید!

تجربه‌های خواندنی من از خرید بهترین صندلی سفری که نباید از دست بدهید!

یکی از قسمت‌های خوشایند هر سفر مخصوصاً طبیعت‌گردی، توقف در مسیر و استراحت است. این مورد برای ماجراجویان و طبیعت گردانی که تجهیزات بیشتری دارند لذت دوچندانی دارد. به همراه داشتن میز و صندلی سفری لطف این توقف و کمپینگ های کوتاه‌مدت یا طولانی را دوچندان می‌کند درحالی‌که می‌توانید با کمک این وسیله هم دورهمی صمیمانه‌تری بسازید و هم با خرید یک میز و صندلی کمپینگ، تجربه‌ای تمام‌عیار و حرفه‌ای از ماجراجویی جدید خود داشته باشید.

در مقاله امروز مجیکمپ قصد داریم نگاهی به این آیتم پرمصرف و البته پرطرفدار در انواع سفرها داشته باشیم و ببینیم انواع صندلی مسافرتی یا صندلی تاشو مقاوم که به درد هر سفری می‌خورد کدام است. همچنین به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های یک صندلی مسافرتی مناسب، نکات مهم در زمان خرید صندلی و همچنین قیمت‌های خرید صندلی تاشو ارزان برای انواع بودجه‌بندی‌ها می‌پردازیم.

انواع میز و صندلی مسافرتی

دست شما برای انتخابی صندلی دلخواهتان باز است و می‌توانید با توجه به سلیقه، بودجه‌بندی و نوع نیازتان، یک محصول مناسب را خریداری کنید. به‌طورکلی صندلی‌های سفری در 8 نوع در بازار تجهیزات مسافرتی و کمپینگ موجود هستند:

  • دسته‌دار
  • تکیه‌گاه دار
  • صندلی تاشو بدون تکیه‌گاه
  • تاشو مسافرتی با سایبان
  • صندلی سه‌پایه تاشو
  • صندلی تاشو چندنفره
  • تاشو پلاستیکی مسافرتی
  • صندلی تاشو سفری

معرفی پرطرفدارترین انواع صندلی‌های مسافرتی

صندلی تاشو طرح ARB Touring

در کنار فهرست بالا، بهتر دانستیم تا پرطرفدارترین محصولات سفری را معرفی کنیم:

صندلی‌های خانوادگی یا میز و صندلی چهارنفره

این نوع محصول یک ست چهارنفره متصل‌به‌هم است که پس از جمع شدن در یک ساک کوچک جا می‌شود. جنس‌های آلومینیومی، چوبی یا پلاستیکی از این ست چهارنفره در بازار موجود است.

صندلی سفری فلزی

برخی از افراد و ماجراجویان به داشتن یک صندلی تاشوی فلزی در کنار میز سفری خود علاقه‌مند هستند و ازآنجایی‌که بیشترین مسیر سفرهای آن‌ها، نواحی خشک و کمتر بارانی یا مرطوب است، این جنس صندلی تاشو مقاوم، آسیب کمتری می‌بیند. البته توجه داشته باشید که صندلی مسافرتی فلزی، سنگین و جاگیر است.

صندلی کمپینگ چوبی

طرفداران و عاشقان طبیعت قطعاً جای مخصوصی برای صندلی سفری مخصوص کمپینگ خود دارند. جنس چوبی این محصولات با سازه‌ای از فلز و رویه و دسته‌های چوبی است و می‌توانید به‌راحتی در خودرو جا بدهید.

صندلی تاشو سفری پارچه‌ای

اگر مشتری صندلی تاشو هستید، ما این جنس محصول را پیشنهاد می‌دهیم. البته در نظر داشته باشید که صندلی پارچه‌ای گرچه محصولی وزن کم و سبکی قابل‌توجهی دارد، ولی مراقبت از آن با سختی‌ها و ظرافت‌های بیشتری همراه است. بنابراین اگر زیاد به نقاط باران‌خیز سفر می‌کنید این صندلی سفری مناسب شما نیست.

صندلی تاشو پلاستیکی

پلاستیک محبوب همه است! جنس ساده، سبک، قابل شست‌وشو که عمر مفید بسیار طولانی دارد و در برابر عوامل طبیعی به‌خوبی امتحان خود را پس داده است. طرفداران صندلی تاشو مسافرتی کوچک، جنس پلاستیکی این محصول را به دلیل ضربه‌پذیری بالا و بدنه‌ای از فلز رنگ‌شده و ضدزنگ، انتخاب می‌کنند.

ویژگی‌های بهترین صندلی سفری

وقتی صحبت از ویژگی‌ها می‌شود، مشتری عموماً به مواردی فکر می‌کند که در کنار کاربردی بودن، بر جذابیت‌های بصری و زیبایی‌های ظاهری آن نیز اضافه کند. با توجه به شناختی که در مورد انواع صندلی مسافرتی در بخش قبلی مقاله پیداکرده‌اید، 7 ویژگی زیر را در زمان انتخاب و خرید صندلی کمپینگ خود در نظر داشته باشید:

  • طراحي منحصربه‌فرد و ارگونوميك
  • قابلیت تاشو جهت اشغال فضای کمتر
  • دارای نشیمن بزرگ و نرم و (ترجیحاً) پارچه تنفسی
  • قابلیت شست‌وشو آسان
  • قابلیت نصب بسیار آسان و سریع
  • قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم
  • دارای کاور جهت حمل آسان

کدام ویژگی صندلی‌های مسافرتی اولویت بیشتری دارد؟

در کنار ویژگی‌های ذکرشده، شاید برایتان جالب باشد که موارد زیر در فهرست اولویت‌های افراد پر سفر قرار دارد و در زمان انتخاب و خرید محصول حتماً در نظر می‌گیرند:

جنس بدنه– جنس بدنه صندلی پلاستیکی، فلزی یا چوبی تأثیر مستقیم در استحکام، کیفیت، سبکی، ضدآب بودن و درنهایت قیمت آن می‌گذارد.

حالت جمع شدن– قطعاً فردی که خوش‌سفر یا پر سفر باشد به سراغ یک صندلی سفری منعطف می‌رود که بتواند راحت آن را جمع کند. صندلی‌های تاشوی سفری عموماً به دو شکل کتابی یا استوانه‌ای جمع می‌شوند. بنابراین با توجه به فضای داخل خودرو می‌توانید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید.

همچنین آیتم‌های کاربردی جذابی مانند طراحی میز در کنار دسته صندلی، وجود محفظه خنک نگه‌دارنده، جای لیوان یا پشت گردنی به محبوبیت هرچه بیشتر یک صندلی مسافرتی می‌افزاید.

بهترین نوع صندلی مسافرتی کدام است؟

همیشه بحث در مورد این است که بهترین برای همه یکی است. درحالی‌که این‌طور نیست! هر مصرف‌کننده‌ای به‌تناسب نیاز، سلیقه و البته بودجه‌ای که در نظر می‌گیرد بهترین صندلی سفری را انتخاب می‌کند. با توجه به توضیحات بالاتر، شما می‌توانید بهترین صندلی را انتخاب و از آن برای خلق خاطرات شیرین و به‌یادماندنی‌تر استفاده کنید.

نکات مهم در زمان انتخاب بهترین صندلی مسافرتی

با در نظر گرفتن 5 نکته زیر می‌توانید از باکیفیت و ماندگار بودن محصول انتخابی‌تان مطمئن باشید:

متریال به‌کاربرده شده

جنس صندلی واقعاً مهم است. انواع صندلی پلاستیکی، چوبی و فلزی در بازار تجهیزات سفری موجود است. شما با در نظر گرفتن فاکتورهای دیگری مانند نوع سفر، وزن، قیمت و استحکام می‌توانید صندلی دلخواهتان را انتخاب کنید.

راحتی در استفاده

شما در کنار یک صندلی محکم و سبک‌وزن، قطعاً به دنبال راحتی در زمان استفاده هم هستید. این موضوع برای آن دسته از افرادی که اهل سفرهای طولانی‌مدت هستند یا توقف‌های زیادی در طول سفر دارند قطعاً اهمیت به‌مراتب بیشتری دارد. در زمان انتخاب صندلی موردنظرتان حتماً از فروشنده در مورد استاندارد بودن نشیمنگاه، تکیه‌گاه و ابعاد صندلی راهنمایی بخواهید. همچنین ناگفته نماند که قابلیت تاشو بودن، سبک‌وزنی و داشتن دستگیره برای جابه‌جایی بهتر، مهم است.

ظرفیت

اگر طالب صندلی برای چند نفر هستید، از فروشنده بخواهید تا محصولات مشابه را به شما معرفی کند. قطعاً این نوع صندلی‌ها وزن بیشتر و شرایط جابه‌جایی متفاوتی دارند.

صندلی بیرون بر

صندلی تاشو

هیچ اهل سفر و ماجراجویی به فکر حمل صندلی لهستانی یا صندلی ناهارخوری خانه نمی‌افتد! همه، انواع صندلی تاشو مسافرتی کوچک را انتخاب می‌کنند چون لازمه یک سفر خاطره‌انگیز و لذت‌بخش، حمل بار کمتر یا سبک‌تر است. صندلی‌های مسافرتی یا صندلی کمپینگ به دلیل داشتن چنین ویژگی منحصربه‌فردی به‌خوبی نیاز هر فردی را در سفر برآورده می‌کنند.

مشاوران ما در مجیکمپ در تلاش هستند محصولی را به شما پیشنهاد بدهند که به‌عنوان صندلی سفری بیرون بر کاربرد داشته باشد و کمترین فضا را در خودرو اشغال کند. همچنین حمل آن نیاز به دخالت چند نفر نداشته باشد.

صندلی سفری با طراحی ضربدری یکی از انواع بهترین صندلی به شمار می‌رود. این نوع صندلی به صندلی راحت نشین معروف است که در کنار استفاده آسان برای عموم، عمر مفید طولانی و کیفیت مطلوبی دارد.

صندلی نماز تاشو

بدون شک انتخاب یک صندلی مسافرتی برای افرادی که نماز می‌خوانند هم مهم است. اگر شما یا یکی از همراهانتان روی این موضوع حساس هستید ما انتخاب یک صندلی نماز سفری را پیشنهاد می‌دهیم. خبر خوب اینکه دست شما برای خرید انواعی از این محصول با ابعاد، مدل، جنس، کیفیت و برند متفاوت، باز است و می‌توانید با توجه به قیمت موردنظر برای هزینه کردن، صندلی نماز تاشوی موردنظرتان را انتخاب کنید.

صندلی سفری مخصوص نماز طوری طراحی‌شده است که هیچ‌گونه فشاری به زانو و حتی کمر نمازگزار وارد نمی‌شود. بنابراین آن دسته از افرادی که از مشکلات جسمی ازجمله کمردرد، زانودرد یا پادرد رنج می‌برند با خرید یکی از این محصولات، تجربه خوشایندی از نمازخواندن در سفر خواهند داشت.

باید اضافه کنیم که صندلی نماز در کنار مقاومت و ایستایی بسیار زیاد، از خطر سقوط به دور است. همچنین آیتم تنظیم ارتفاع محصول در مدل‌های به‌روزتر، بر محبوبیت این نوع صندلی افزوده است.

ناگفته نماند اگر یک محصول بسیار محکم و ماندگار می‌خواهید، صندلی نماز چوبی را پیشنهاد می‌دهیم. البته جنس آلومینیومی این نوع صندلی قابل‌شست‌وشوست و مقاومت به‌مراتب بیشتری هم دارد. اما اگر با وزن زیاد صندلی مشکل دارید، آلومینیوم را توصیه نمی‌کنیم.

قیمت صندلی مسافرتی

اهمیت قیمت معمولاً برای دودسته از افراد متفاوت است:

◄ افرادی که کم سفر هستند، بنابراین محصولی را انتخاب می‌کنند که مقرون به‌صرفه‌تر باشد.

◄ افرادی که پر سفر هستند یا به‌عنوان ماجراجویان طبیعت‌گردی شناخته می‌شوند. این دسته از افراد قطعاً محصولی را خریداری می‌کنند که کیفیت، استحکام، ماندگاری و برند آن حرف اول را بزند. بنابراین به سراغ صندلی گران‌قیمت می‌روند.

به‌طورکلی در زمان ارزیابی قیمت صندلی مسافرتی لازم است فاکتورهای مهمی مانند برند محصول، کیفیت ساخت یا دوخت و جوشکاری و اتصال قطعات، تاشو بودن، سبک و قابل‌حمل بودن، اشغال فضای کمتر در خودرو و داشتن آیتم‌های منحصربه‌فردی مانند جا لیوانی، پشت گردنی را در نظر بگیرید.

خرید مناسب‌ترین صندلی مسافرتی از مجیکمپ

صندلی مسافرتی بدون تردید عضو ثابت و دوست‌داشتنی هر سفری، سفرهای ساده تا ماجراجویی‌های طبیعت‌گردی، است. درصورتی‌که هنوز برای خرید محصول مناسبی اقدام نکرده‌اید، مجیکمپ با ارائه محصولات تخصصی کمپینگ، طبیعت‌گردی و سفرهای حرفه‌ای، صندلی مسافرتی مناسب با نیاز و بودجه‌بندی شما را تقدیمتان خواهد کرد.

شما می‌توانید برای خرید بهترین تجهیزات تخصصی سفری و سایر لوازم کمپینگ با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. . کارشناسان تیم با در اختیار داشتن آرشیوی متنوع و بزرگ از بهترین محصولات کمپ و آفرود، انواع صندلی‌های سفری، تخت تاشو، میز مسافرتی و موارد مشابه مفتخر است که رضایت مشتری را برای آنچه در نظر دارد جلب خواهد کرد. این به آن معنی خواهد بود که شما قادر به مقایسه و آشنایی با انواع ابزار هستید و ضمن بررسی، می‌توانید محصول موردنظر خود را به‌سادگی چند کلیک انتخاب و خریداری کنید.

نکته بسیار مهم در زمان خرید صندلی سفری مخصوص کمپینگ توجه به سه نکته است؛ کیفیت محصولی که در نظر دارید داشته باشید، ضمانت پس از فروش محصول و ابعاد میز انتخابی. با در نظر گرفتن این سه مورد مهم، قطعاً خرید رضایت‌بخشی خواهید داشت.

نکته حائز اهمیت پایانی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مجیکمپ به همراه کالای باکیفیتی که برای فروش در نظر می‌گیرد، ضمانت‌نامه‌ای مبنی بر اصالت و کیفیت محصولات را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. با توجه به این نکته نگرانی برای خریداران باقی نخواهد ماند. همچنین اگر خرید شما بیشتر از چهار میلیون تومان است، می‌توانید از سرویس پست رایگان بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که مجیکمپ تأمین‌کننده تمامی قطعات یدکی محصولات و ابزار‌های کمپینگ و آفرودی است تا مشتریان با خیالی آسوده، خرید و برای سفری پیش رویشان برنامه‌ریزی کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید