کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا 1400

2,760,000 تومان



شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

کیسه خواب پر:

کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا اگر شما نیز از افرادی هستید که به ماجراجویی در کوهنوردی و طبیعتگردی علاقه مندید حتما میدانید که داشتن یک کیسه خواب با ویژگی کم حجم بودن و کم وزن بودن چقدر اهمیت دارد. زیرا در فعالیتهای ماجراجویانه باید از تجهیزاتی استفاده کنیم که هم فضای کمی را در کوله ی ما اشغال کند و هم وزن بالایی را به کوله ندهد؛ تا بتوان به راحتی آن را حمل نمود. کیسه خواب های پر با داشتن ویژگی هایی مثل کم وزن و کم حجم بودن دقیقا همان چیزی است که به دنبالش میگردید.

این کیسه خواب های پر نسبت به انواع الیاف انقدر سبکتر هستند که وجودش را در کوله ی خود به سختی احساس میکنید. اما در زمان نیاز شما بهترین انتخاب هستند و گرمایش خوبی را برای شما به ارمغان می اورند. همچنین کیسه خواب پر نسبت به انواع الیاف قابلیت فشردگی بالایی را دارد که همین امر موجب میشود تا با حجم کمتری در کوله قرار گیرد و فضای کمتری را اشغال میکند تا در حمل راحت تر باشید.

مزایا و معایب کیسه‌خواب پر:

کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا نسبت به کیسه خواب الیاف قیمتهای بالاتری را دارند اما دارای عمر طولانی تری نیز میباشند که این ویژگی باعث جبران هزینه ی بیشتر می‌گردد و اگر شما جز افرادی هستید که تجهیزات خود را بخوبی نگهداری می‌نمایید کیسه خواب پر بهترین انتخاب شما خواهد بود. قابلیت کم حجم بودن، کم وزن بودن ، عمر طولانی و گرمای بیشتر از ویژگی های کیسه خواب پر میباشد که هر کوهنورد و طبیعتگرد به دنبال ان میگردد

اما با تمام این ویژگی های خوب نکاتی منفی نیز وجود دارد کیسه خواب پر در مقابل رطوبت مقاوم نبوده و پرهای موجود در ان گلوله گلوله میشود و از ان گذشته خشک شدن کیسه پری که خیس شده یک امر طولانی مدت است. پس اگر در محلهای مرطوب سفر میروید از کیسه خوابهای الیاف استفاده نمایید.

برخی از کیسه خواب های موجود در بازار از پرهای اردک پر میشوند به این نکته توجه کنید که این کیسه ها گرمای کمتری را تولید میکنند و در بازار از قیمت کمتری هم برخوردار هستند.

کیسه خواب پر زیمازیست مدل 1400

در ادامه به معرفی کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا 1400 میپردازیم:

نوع عایق استفاده شده در این کیسه پر ، پر قو وارداتی خالص درجه 1 با تراکم 90 به 10 میباشد. جنس پارچه ی به کار رفته شده گورتکس ضدآب و ضدباد تنفسی با قابلیت جلوگیری از اتلاف حرارت و حجیم شدن میباشد. زیپ بکار رفته در کیسه خواب زیما شماره 8 دوطرفه بهمراه زیپ یکطرفه از پایین است این زیپ استفاده شده ضد اب و ضد باد میباشد.

کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا دارای آستر محافظ برای جلوگیری از پس دادن پر و همچنین دارای کانال کشی برای حفظ یکنواختی پر میباشد. کیسه خواب پر زیما دارای کلاه میباشد که کاملا از پر پر شده و بوسیله کش قابل جمع و باز شدن است.

استفاده از چسب ضد آب برای فیکس کردن قسمت کلاه در کنار کیسه خواب تعبیه شده است. ابعاد حالت باز این کیسه خواب  45*82*210 میباشد که نهایت طول قد استفاده کننده 2 مترمی باشد. به همراه کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا، کیسه استراحت توری و کیسه حمل نیز عرضه می‌شود تا راحتتر ان را حمل و جابجا نمایید. دمای راحت استفاده از این کیسه خواب منفی 15 است.

ویژگی های کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا 1400:

  • ابعاد کیسه حمل: قطر 25 در طول 38 با قابل فشرده شدن تا 29 سانتی‌متر
  • وزن: 1/5 کیلوگرم
  • وزن پر استفاده شده: 1400 گرم
  • محدوده دمایی: دمای comfort (کامفورت) 15- و دمای Limit (لیمیت) 19- و دمای Exterme (اکستریم) 25-درجه سانتیگراد
رنگ

آبی, زرد, سبز, قرمز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیسه خواب پر زیمازیست مدل رسپینا 1400”

محصولات مشابه